some of them want to abuse you

Har sovit sen halv sex imorses, var uppe två timmar mellan elva och ett tog sen 10 ml cociliana och decka totallt. Nu är jag vaken igne, men ska lägga mig strax. Måste äta något. Mår inte så bra egentligen. Har massa att fixa, borde ut och andas lite ren luft. Se himelen, gå på toa, fixa mina kläder, ut och rida, dricka vatten, kolla mitt schema, tvätta kläder, duscha, städa och en jävla massa mer. Men jag orkar inte. Och denna tröttheten är så värt allt. Min vecka i alanya tänker jag inte ens prata om för så jävla grym var den. Jag tänker bara gå och lägga mig igen, och vakna upp och känna mig lika grym som vi 8 brudar var i turkiet. (trots alla äckliga turkar) So loNG!
Isabell

Kommentarer
Postat av: anna

<3

2011-08-26 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0