nöjd tjej

Sakta men säkert börjar mitt liv komma till rätta, galamiddagen igår var helt OK. Jag var inte i min bästa form så kunde inte prestera mitt bästa. (haha) aja, nu är äntligen mitt helvete med sommarland över. Kommer jag sakna det? Lite, men nej. Jo men ja, Vissa stunder kanske. Jag har ju faktiskt haft kul. (bara tjänat dåligt som en höna) Har börjat packa min väska till alanyiss! Som bär av imorgon!!! Så stört, men så underbart. Jag kan inte fatta att om 2 dygn, nej ett och ett halvt dygn är vi alanya. Jag och mina favvo brudar och bara har det asgött!!! Its so FUCKIng unbelivieveabuel (???) haha stavningen<3 Ska snart ut och rida och senare ska jag nog fika en sväng med min tjej kikki, och ikväll ska jag mysa med mami! Sista gången jag träffar henne innan jag drar..
Isabell
nöjd tjej som taggar i sin bikini!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0