ledsen, arg, glad, lycklig, ovärt, värt

Så mycket blandade känslor va! Räcker att byta fokus för en minut och där rinner tårarna, eller så ligger man golvet och asgarvar. Its a sneaky world. Det SPÖregnar idag, och det känns så... blött. Vill inte stoppa ut min huvud utanför dörren men kommer dessvärre få göra det. Måste mocka stallet, och sen senare idag måste jag bege mig mot stan för att åka till götene och spendera min tid med mina sommarlands kompisar. Vill också säga, ja jag är så arg på sommarland. Jag har jobbat röven av mig hela jävla juli och får inte ett skit ut av det. Så jävla ovärt att det är komiskt. Vill lipa men jag garvar istället för det är så jävla patetiskt!!! Jobbade min sista dag i lördags och jag kan inte vara gladare för det. Och i övermorgon är det onsdag den 17 augusti vilket innebär ALANYA! Asså åh.. Så nice.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0