kan inte sova

EeeeEeEh, ja ni ser ju själva vad klockan är.. 3 minuter över 5 och jag kan inte sova (jag vet att när jag publicerar detta så är inte klockan 3 minuter över 3 men den var de när jag skrev de, slyna). Vad är det med mig eller? Har legat vaken i botten av sängen säkert en halvtimme, bara kollat överallt. Försökt fatta vafan jag inte kan sova för?!?!? Åh, orkar inte. Så nu sitter jag här, bloggar om mitt sömnproblem, nice va? De tycker ni va era jävlar där ute som fortfarande ligger och sover och kommer läsa detta imorgon, kanske till och med kväll! Näst sista jobbdagen idag.. Så jävla nice.  Får väll försöka få mig en blund, måste vara pigg till jobbet, eller?
En trött Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0