Isabell

Vad gör jag nu? Ingenting, har varit ute och kondition tränat den stora kamelen där ute. Det gick bra, så nu vet ni det. Vad ska jag göra? Jag vet faktiskt inte, kanske mysa lite. Eller bara sitta här. Lukta på lite blommor. Jag vet faktiskt inte, ta en macka? Vad borde jag göra? Typ, har faktiskt inte "borden" men det skulle kanske vara bra om jag gick ut och sprang. Eller? Kanske inte, skulle kanske vara ännu bättre med lite flöt som choklad och chips! Åh vill ha chipsen vi åt i alanya, godaste ever. Inhandlade idag 2 nya panties och en ny tröj, som erik tvinga på mig (inte riktigt men, den var fin, så fin) så nu är jag pank. Hehe, ne. Ska klippa mig på fredag, fräscha upp mitt hår lite. Så nu har ni läst lite fakta om mig och min vardag/framtid/borden/ osv.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0