Tristan och Isolde

Sitter och pluggar lite religion och tänkte gå vidare till min svenska bok som då är tristan och isolde. Har sett den filmen och den är faktiskt väldigt bra, tristan är så jävla snygg i den filmen! Grr.. hehe. Har en reflektionsuppgift som ska skrivas imorgon, och sen ska jag skriva svenskan... Åååh.... Jaja, det kunde varit värre!
Gick upp tidigt och red på min sovmorgon idag! Riktigt nöjd över det. *applåd* Sen väntades idrott på skolan och det gick väll bra, basket är faktiskt hyffsat roligt. Sen hade vi en föreläsning om HIV som jag inte hade en aning om att vi skulle ha. Men det var intressant. Tycker det är bra att dem annordnar sånt faktiskt. Dem bara kasta på oss massa glidmedel och kondomer så nu är mina fickor fulla! Haha.
Stukade foten ganska ordentligt på gympan idag... Inte så kul, men det gick över tillslut men känner nu att min fot är lite svag. Hoppas det går över snart. Får fortsätta plugga så jag blir klar någon gång!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0