träningsvärk o plugg

Efter passet igår så har jag allt lite träningsvärk! Alltid gött att ha för då känns det att man verkligen tränat, gött det! Vaknade vid 10 tiden idag, eller snarare gick upp vid den tiden. Låg och drog mig i sängen väldigt länge. Men efter passet igår förtjänade jag det. Hade iaf bestämt mig för att plugga idag, något jag inte har gjort på hela höstlovet! Inte bra detta. Har både italienska och matte att göra. Så satte mig med italienska, tack och lov är det väldigt simpla uppgifter. Däremot lär matten bli jobbig. Ska ta itu med den senare. Har pluggat italienska i nästan 2 timmar nu, har även gjort så att nu har jag allt på papper som jag ska lära mig så nu är väldigt enkelt att lära in. Skulle belöna mig med mat, som var tortellini. Men jag vet inte vad det var som hade gått fel. Det var iaf inte så gott som jag hade tänkt mig :( Gav hälften av maten till hunden.. Känns hemskt att slänga sån underbar mat.
Ska snart ta itu med matten som sagt. Riktigt fint väder idag, undrar när vi ska ut och rida. Ganska snart kanske.. Eller ne, om några timmar lär det ju bli. Well well, matten here i come!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0