TRÄNA

ååååh, Jag är så sugen på att gå ut och springa och bara träna. Men vädret är en slyna idag så det blir inget med det... -.- Har iaf ridit idag, det gick bra. Hon var väldigt pigg eftersom hon vilade igår, men det är alltid lika kul. Jag vill så himla gärna komma igång riktigt jävla ordentligt med henne nu. Vill börja hopp och dressyrträna på riktigt verkligen. Hårda riktiga tävlingar. Och inte minst vill jag börja tävla igen.. Saknar det riktigt mycket. Det enda som är jobbigt och står emot är att vintern kommer nu. Och om jag sätter igång nelly riktigt ordentligt nu då måste jag hålla henne i form hela vintern med all snö o blask eftersom det inte är någon tävlingssäsong på vintern liksom.. Känns lite trökigt så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Sen iofs vet jag ju att jag knappt kommer kunna hålla igång henne ordentligt i vinter.. Känns inte så kul. Får se lite hur det blir. Men till våren, då jävlar! :)
Har pluggat idag också såklart, läste ut min svenska bok och har börjat skriva bokredovisningen. Känns ganska bra. Ska fila lite mer på den senare, sen är det la lika bra att skicka in. Så har man en sak klart liksom. Sen är det bara att ta itu med matten och samhällen. Wohooo!
Vill egentligen att andreas ska hämta mig så vi kan flöta och se på film eller ut o springa kanske.. Men då ska la han sitta på lan när han själv inte ens lanar... Happ!
Isabell
Jag och moa i prag... Fan va kul det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0