the fat cats had a heartattack

Japp, mina katter blev en aning förvånade när jag berättade att jag har sprungit 3 km idag på 20 minuter!! Egentligen tror jag det är 4 km, men jag känner att det verkar lite overkligt i mitt fall att ha sprungit det på 20 minuter.. Well well, nu är det gjort iaf, känns riktigt gött. Längtar efter mat och efter det ska jag ut och rida med Olivia. Senare ska jag nog träffa Andreas, han ska göra tacos till mig! Finally!
Fredagen var helt jävla underbar. Haha, hade så jävla kul. Det var riktigt roligt, lite krångel o bös men det är ju det kvällarna ska bestå av, lite iaf. Var utklädd till matrix tjejen, dock fatta ingen det. Har INGEN sett matrix eller? As, dem fatta de dock så fort jag sa att jag var det. Tur var väll de! Kom i säng vid halv 4 på natten och det var uppstigning redan vid sju för att jag skulle hänga med syster yster och jobba. Lite segt var det, men det var inte så jobbigt som jag hade förväntat mig  med endast 3 timmar sömn. Gött att tjäna lite money, så nadia! Jag hänger gärna med någon annan dag också ifall det behövs!!!
Även fast min outfit var grymming så var jag förjävla ful hela kvällen. Såg ut som en kille, va i helvete! Jag trodde ändå att jag såg någorlunda ut, men när bilderna kom ut så ändrade jag mig. Kameran är inte min vän..
Nu vill jag ha mat! Ha de bra
Isabell
Snygg, men ful! Fyfan

Kommentarer
Postat av: Nadia

Men det är nog så för dig också... Kameran är inte våran vän, vi är så mycket snyggare i verkligheten ;)

2010-11-14 @ 13:21:14
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: denise

hahahha, det roliga är att när du säger "katter" så menar du inte dina kompisar, (mina snygga katter, homies etc) utan du menar verkligen katterna xD haha :')

2010-11-19 @ 15:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0