Tandställning över studenten

Min student blir la ett snäpp olyckligare när jag kommer få ha tandställning över den. Vet dock inte om det är bättre med eller utan tandställning. Kommer la se lika förjävligt hur som helst. Tandläkarbesöket är som alla andra. En ren besvikelse, hatar tandläkarna. När dem fixat mina tänder ska jag aldrig mer sätta min fot där. Hehe. De ska kalla tillbaka vid nyår och då ska vi bara titta till underkäken för jag har ett halvår kvar på väntelistan så ja.. Vad blir det, vid maj nästa år ska dem börja behandla mig för tandställning. Jaha? Och hur länge håller dem på med det då. Cpas. Blir lika förbannad varje gång jag är där. Okej det ska bli skönt att äntligen få den och allt det dära men dem är så jävla äckliga ändå. Jag känner bara att dem kunda börjat mycket tidigare. Då kanske jag skulle haft tandställning nu men he. Här jag sitter jag med en cptand. Kul!
Åh blir så besviken. Har verkligen väntat så sjukt länge. Vilket år kan det ha varit, 2005 var det nog som jag verkligen började störa mig på att inte ha raka tänder. Från 2005 till 2008 då dem sätte mig på väntelistan väntade jag bara på att dem skulle börja ta mina klagomål över tanden seriöst. De sa alltid att jag hade fina tänder. Att dem satt bra. HE! Dem sitter ju spikrakt åt helvete, vad är det ni inte ser? Så ja, nu är 2010 och 2011 kommer jag få tandställning. Jag har väntat i 6 år på att det ska hända något! Fattar ni nu varför jag  hatar tandläkaren och är så jävla trött på att åka dit och prata med dem i 10 minuter för att sedan åka hem och bara fortsätta vänta!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0