snöö

Vaknade av att mami smsade mig och frågade om jag var vaken. Haha, kunde liksom inte kommit upp och väckt mig eller så.. Det är ju bara en trappa upp! Men, hon kände sig lite ensam vid frukosten så hon ville att jag skulle komma ner och äta med henne. Vilket jag gjorde, och då var klockan bara halv 9 så jag var uppe tidigt idag igen! Efter frukosten jobbade vi lite i stallet, men lite äckligt mögligt hö. Lekte lite med evro och med katterna, men då rev äckel douglas mig i ansikten, så jag har ett väldigt lite sår på högra kinden, så jävla zniggt.
Hade tänkt att rida tidigt idag, för jag hörde på vädret att det skulel börja snöa vid 12 ungefär. MEN! Här har det redan börjat snöa och blåsa... Plus att det är kramsnö ute, och nu har inte nelly några sulor så det blir bara massa styltor o bös.. Vilket är jobbigt... Hoppas faktiskt på att det går under nollan så det slutar vara kramsnö.. Och att det slutar snöa så förbannat. Så jag kan ut och rida någon gång!!
Håller på och försöker ringa till Spikens cafe och handelsbod just nu, ska be han vara min referens eftersom jag söker lite jobb här och var. Ska även kolla ifall han behöver lite hjälp. Men han svarar inte.. Så bara att fortsätta ringa. Skriver la senare.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0