schooool

Sitting in school, chilling with my friends denizz and eggizz.. Hehe, jaa så ligger det till. Vi sitter och pratar om att åka utomlands nästa sommar. Vore riktigt gött och roligt faktiskt. Det enda problemet är att jag måste skaffa mig ett jobb om det ska vara möjligt att jag kan åka med. Pengar, alltid ett problem. Men jag ska faktiskt idag eller imorgon lämna ut jobbansökningar till lite olika ställen och hoppas på det bästa. Med min otur lär det väll inte gå men jag får hålla tummarna.
Försöker tänka ut lite vad jag ska jobba med också.. Har inte matteboken med mig, religionen är så sjukligt tråkig och svenskan har jag inte läst ut boken än. BRA isabell... Aja, dags att jobba lite!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0