Pannkakor & Andreas

Gårdagen var faktiskt väldigt rolig. Bestämde mig till slut för att åka in till mina kära anna o moa, bra var väll det. Vi skulle på fest hos en kompis och det var helt okej. Eller det var mycket roligare än helt okej, men det var kanske inte den roligaste kvällen.. Hehe.
Vaknade upp hos Andreas och mådde inte dåligt på några plan, förutom när jag märkte hur mycket snö det kom inatt... Here it comes. Vi åt en välbehövlig frukost och sen fick jag ut honom på att gå ut och gå en sväng! Nöjd över det, vi tog med hans två hundar, maja och molly. Så jävlar söta hundar verkligen, lyckliga över att få springa i snön. Jag och andreas var då mindre lyckliga över snön. Senare mot kvällen eller sen eftermiddag så bestämde vi oss för att laga pannkakor! Svengött, förstår inte hur gött det kan va alltså. Ett tag efter det så körde han hem mig. Gött o komma hem, även fast det var riktigt mysigt hela dagen. Hehe.
NU ska jag plugga. Som vanligt. Ska läsa ut den cepiga svenska boken och sen skriva om den. Lika bra att få det gjort. Sen ska jag äta godis. Massa godis. Fan va gött!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0