music maestro

Ligger i min brors säng med datorn i knät. Har kikat runt på lite bloggar, bland annat min systers där jag såg lite skitsnack om mig! Hehe. Som sagt lyssnar jag på musik. Så underbart. Älskar hur musiken kan få en att känna så mycket känslor, glädje som sorg.
Dagen har bestått av Skara, Skövde, Korpen. Åkte till skara och skövde med Olivia idag för att shoppa lite. Hittade bara ett vanligt dressyrspö som jag verkligen behöver! Och lite trosor. Var inte på något shoppinghumör direkt. Kom hem vid 4 tiden, o då var det bara att kuta till syster för att sedan kuta till korpen. Vi skulle nämligen på ett boxpass. Vilket var kul och skönt att göra. Var inte riktigt så jobbigt som jag hade förväntat mig men jag lär väll vakna upp med träningsvärk imorgon ändå. Men kul var det! Och roligt att vara där med syster, vi har allt det roligt ihop! :)
Måste ju nämna att jag Anna och Denise var faktiskt och gymma och simmade igår på badhuset! Hehe. Vill endast känna mig hurtig..
Aja, nu ska jag lyssna på mer musik! Puspuss
Isabell
Såhär såg tröjan ut som jag köpte på HM, gillar den starkt!
Känner mig ritkigt ambitiös när jag lägger upp bilder såhär ;)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Riktigt läcker tröja!

Vaf kostade den?

Puss

2010-11-04 @ 21:06:48
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är nästan alltid kul att shoppa. =)

2010-11-05 @ 11:14:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0