Mot tove!

Kvällen idag består av pizza, tjejer och skitsnack! Ska nämligen till tove hus vid sju för att möta upp massa andra goingar, beställa pizza och snacka massa bös. Vi ska lite "tjejfest". Om det nu är rätt ord att använda. Det ska iaf bli väldigt roligt, skönt att slippa massa killar! Haha, ne dem lär väll tjata in sig till slut ändå. Jag undrar lite över vad man ska ha på sig. Har ett outfit jag sitter och funderar på, den är fin men jag vet nte hur bekvä, jag är i den. Dock ska vi ju bara vara hos tove så vem bryr sig. Hehe. Det får bli bra, orkar inte leta upp några andra kläder ändå. Det kanske kommer upp en bild på den någon annan dag.
Ridningen idag gick skit bra! Mycket bättre än igår, usch. Hon var riktigt mjuk och avslappnad, skönt de :).
Äh får nog börja greja lite med allt nu. Kanske fundera över vad man ska ha för pizza kanske...
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0