mensvärk

JAG Isabll Svensk har varit så fruktansvärt duktig idag! Dock har jag varken ridit eller varit ute och sprungit som jag ville.. Men jag har prickat av massa saker som jag har haft på min "att göra lista". Som jag nämde i tidigare inlägg ringde jag ju min chef på Spikens café och handelsbod och bad han vara min referens, vilket han gärna va! Och sen har jag fixat lite på min jobbansökan och sen innan mitt utvecklingssamtal så har jag varit på fyra olika ställen och lämnat in min jobbansökan. Eller egentligen var jag på 5 men det första ville inte ha min jobbansökan.. Haha hon påstod att dem inte skulle behöva det. Aja, hoppas verkligen det är något som intresserar någon. Kom igen, någon kan väll anställa en oskyldig liten flicka som jag? Hehe..
Mitt utvecklingssamtal gick sketa bra! Mamma var väldigt nöjd också, tror Björn gillar mig :) Känns bra detta, bara att keep up the good work nu! Så kommer det säkert blir skit bra! Och allt detta har jag gjort idag, under tiden jag har haft mensvärk.. Jag är en riktig fighter!!
Sitter och lyssnar på "i love the way you lie" part two nu, riktigt bra faktiskt! Tänkte försöka ladda upp den nu..
hehe... jaaa jag tycker det var bra för första gången jag laddade upp något iaf! trots att den tar upp halva skärmen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0