Jag har ridit!!

Tro det eller ej, men jag och olivia var ute och red i snön förut! Det var så jävla mysigt och roligt att äntligen komma upp på hästryggen igen. Nelly har ju stått sen i måndags så kände att det var dags. Vinden har ju lugnat ner sig lite nu, så nu går det liksom att göra något utan att blåsa iväg. Nelly var svintaggad, sprang som fan i snön. Hon tyckte säkert att det var roligt också, trots att det var ett jävla träningspass för henne :)
Blev ingen skola för mig idag, alldeles för mycket snö på gården. Hade matteprov idag, men det är ju bara att göra nästa vecka. Nu kan jag plugga lite extra dessutom.. hähä. Har suttit hela dagen med samhällen. Jag börjar komma någon vart nu. Gjort klart nästan hela första och andra är klar. Känns gött, men nu känner jag att jag inte vill jobba mer med den. Kanske gör lite till senare. Får se lite. Funderar på att gå ut och träna lite i stallet. Känner mig så jävla lam och lat. JAG VILL TRÄNA! Svettas och få massa träningsvärk. Vill verkligen ut och springa jätte långt! Men det är lite svårt i detta vädret. Kan inte vägarna hålla sig rena ifrån snö åtminstonde? Well well, ska iaf nog ut och köra lite i stallet. Så jag gör någon nytta! Skriver senare kanske!!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0