hej mitt vinterland

Min rubrik borde lyda: Hej mitt stört kalla blåsiga cpsnöiga vinterland! Skulle säkert kunna klämma in några mer jobbiga ord där men det får räcka. Som säkert alla både ser och har känt idag så har vintern kommit ännu en gång! Jag är lika nere varje gång den kommer. Den första ritkiga snön som gör så att jag inte kan rida! Dock om kanske en månad då jag inte har kunnat rida på såpass länge så kommer jag kanske börja njuta av vintern för att sen tagga om till sommaren. Hm, får se hur det går med den biten! Tycker faktiskt egentligen att snö är ganska mysigt. bara den håller sig borta från vägarna! Här ute på landet går inte att jämföra med stan för en sekund. Efter skolan gick jag en liten stund på stan med Olivia, och så farligt var det inte som jag hade tänkt mig. Men sen när jag kommer ut på landet. Jävlar i havet asså, det är sjukt mycket mer snö här och blåser fruktansvärt mycket mer! I stan kan man ändå TÄNKA sig att gå ut lite, men här ligger inte en tanke på det. Sinnes!
Ska iaf jobba lite nu, vill jobba med samhällen och historian men måste prioritera matten nu. Har matteprov på fredag, får köra hårt på det! Föresten, jag åt baconsås förut! Så otroligt mega gött asså!! Det är det enda jag kommer äta när jag flyttar hemifrån! :)
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0