förbannat

Klockan är ENDAST halv sex och ändå är det kolsvart ute. Jag blir rädd asså, vill inte ha mörker så tidigt. Jag blir så himla förvirrad dessutom. Jag och Olivia var ändå ute och red för någon timma sedan, och det känns som att när jag väl har ridit ska de bara vara någon timma kvar tills jag ska ligga i sängen. Men så är inte fallet nu, det är 3 timmar kvar tills jag ska gå och lägga mig! Det är så tråkigt, och jag blir så sjukt otaggad på att rida i snö och mörker. Vilket inte är bra alls, för jag måste rida och vill det egentligen. Men med detta väder är det inte lockande alls.
Är riktigt taggad till parketten på fredag nu, ska bli så jävla kul! Har dessutom bestämt mig för vad jag ska vara så det gjorde nog en hel del i taggandet ;) Jag ska vara matrix tjejen! Tror ni det blir bra eller? Det är väldigt enkelt att vara, och man kan ändå se hyfsad ut. Sneaky tjej.. Aja nu ska nog gå ner och käka lite!
Isabell
Söta Denise och moi i skolan idag! Tänkte på det, mina ögonbryn syns ju fan inte? Kanske borde fylla i dem lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0