doesnt feel right

Idag kom då snön, här ute i Gösslunda blåser det som fän och det är svinigt kallt. Termometern står bara strax under nollan men pga av blåsten fryser man ihjäl där ute. Usch o fy. Har frusit något så fruktansvärt idag, har gått och spännt mig hela dagen på grund av det och det medgav att jag decka i sängen några timmar förrut. det var riktigt gött att sova men ändå inte typ. Nu är jag pigg iaf, och ska snart tvinga mig ut och springa lite i stallet. Japp, you heard me. Hade verkligen bestämt att jag skulle ut och springa idag men ja, vi ser ju hur vädret är. Så nu ska jag ut och springa lite i stallet. Måste faktiskt försöka hålla igång allt nu! Har prov imorgon dessutom i engelska. Va i hel, orkar inte. Men jag tror jag kommer kunna lära mig någorlunda tills imorgon iaf. Gjorde italienska prov idag, tror det gick bra. Inga direkta svårigheter för moi! Well well, up up and away way!
Isabell

Kommentarer
Postat av: Nadia

Asbra Bello!

Träna, träna!

Ut och gör grodhopp.. Gör en hemmagjord "step-bräda" och gör steps. Kör intervaller i stallet. Varannan jogg, varannan kuta. Asbra för kondis och röööööööv :)

2010-11-09 @ 21:03:34
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0