blow me away

Kom hem ifrån skolan ganska nyligen. Då fanns det färdiglagad mat på bordet, så gött! Istället för skolans mystiska grytor o allt dem har för sig. Har gjort prov idag, eller ja. Snarare en reflektionsuppgift men antar att dem ser de som något liknande prov. Det gick väll bra, kanske inte ett mvg, men ett vg går nog att fixa. Håller tummarna för det iaf. Nu har jag bara svenskan, matten och samhällen kvar.. Men matten känns ganska tryggt, det är samhällen som är värst.. Och svenskan, blö.
Ska iaf snart ut till min lilla polle. I denna jävla blåst. Får ta och rida till ridbanan idag så vi inte blåser iväg. Nelly lär vara svinjobbig, eftersom det blåser så cepigt mycket... Det är bara att bita i det sura äpplet o köra! Det känns skönt efteråt. Behöver fixa något som jag kan ha över mina öron när jag rider... Håller nog på att få öroninflammation. Känns inte riktigt bra. Skriver säkert senare!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0