äta? igen?!

Åt en ordentlig tallrik med gröt förrut, ett glas mjölk och två ägg. Precis som min älskade frukost brukar bestå av. Seriöst asså, älskar verkligen den kombinationen! PLus att min gröt blev helt perfekt idag ;)
Har jobbat lite matte och börjat med samhällen idag. Plugg plugg plugg. You gotta do what you gotta do! Reflektionsuppgift på fredag i religionen, matte och svenska nästa fredag. Och veckan efter det ska samhällen var inne. Har jag glömt något? Säkerligen, säkert något jag missat att klicka i kalendern! Aja, back to work.
Var ute och red förrut förresten, när det fortfarande var ljust tack och lov. Men det var riktigt kyligt, dags att börja med ett par extra sockar tro?
Isabell
I somras hos bella, underbar kväll. Ge mig sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0