älskade morgonrock

Sitter här i princip naken framför datorn och försöker få igång ett avsnitt av kenza & tyra show, men det segar så så roligt är det inte. Får se hur det går med detta. Tänkte att jag skulle se på detta sen kanske fixa sig lite, det är ju maskeraden ikväll. Ska blir så jävla kul! Hoppas det blir riktigt lyckat när vi väll är där också, våra förfester är alltit lyckade. Hehe, ska som sagt vara matrix tjejen, hoppas det blir bra. Ska ha ett par så jävla snygga brillor på mig asså. Haha, det lär ni få se bild på senare.
Ridningen idag gick bra. Hon har ju vilat så många gånger i veckan så hon är så jävla pigg! Men skönt är det. Denna veckan har jag bara ridit 2 gånger på 5 dagar, och jag saknar det redan! Sjukt asså, kändes så himla skönt att rida idag asså. Tack och lov att snön håller på att regna bort idag :)
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0