ÅÅÅ FYFAN

NU får snön ge sig, helt seriöst. Vad har vi gjort mot vädret egentligen? Förstört det ordentligt. Igår var jag med andreas, och ja, vi vågade inte ritkigt köra hem till mig så jag sov hos honom inatt, och vi har varit insnöade hela dagen. Dem ute på ledsgården har knappt kommit ur gården. Till slut åkte jag till skolan för att 2 timmar efter ta bussen hem. Promenaden från kyrkan till mejeriet, kunde ha blivit min död! Det blåste så jävla mycket, plus att det var sjukt mycket snö på vägen så det var jätte jobbigt att gå i det! Till slut kom zlatko ifrån jobbet och plockade upp mig tack och lov. Men fan va kallt det var!
Dock hoppas jag på att vi är insnöade imorgon så jag slipper göra matteprovet! Även fast jag verkligen måste göra det. Och det skulle vara skönt att ha fått det klart men ja. Lat som jag är! Måste plugga nu...
Isabell
Igår hos andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0