30 seconds to mars

Har hittat ännu ett bra band, plus en snygg singer! Hehe, nu kommer det säkert vara så att jag bara är seg och alla andra redan vet om bandet o böselibös men! Allt kan man inte ha. 30 seconds to mars heter det iaf, och den bästa låten hittills är "kings and queens". Något jag tycker ni ska lyssna på :)
Ska snart börja ta på mig lite anständiga kläder, dvs jeans, bh och någon tröja. Ska ju till tandläkaren snart! Måste ju vara fin då! Hehe.. Mamma hade totallt glömt bort att vi skulle dit idag. BRA! Tur att jag är så duktig att jag går upp tidigt och påminner henne då. Ska iaf nu kila. Hörs sen!
Isabell
Den snygga cp-tanden som snart forhoppningsvis ska bört!
Och den snygga sångaren i 30 second to mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0