yeah!

Fick hem en lapp idag där det står att jag har ett paket att hämta ut ifrån posten, detta är då annas present som äntligen har kommit! Känns jävligt gött nu, för nu är ändå det viktigaste avklarat :) anna och toves presenter vill säga. Nu är det bara för mig att hitta något att ha på mig på nyår, ett par snygga klackar ska jag ha i vilket fall!
Jag och olivia tänkte åka till skövde imorgon och kolla lite, hoppas det går bara. Är nämligen djurvakt och måste fixa så att någon tar in hästarna på eftermiddagen. Hmm...
Red nelly förut, och qvittra, blev inte så länge på henne eftersom jag fick riktigt ont i bak på huvudet! Konstigt, men Nelly var riktigt  på hugget! Hon var snabb som fan, hehe! Aja, nu ska jag duscha och bli lite ren. Andreas kommer senare förhoppningsvis.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0