Tony 20

Godmorgon!
Idag fyller min äldsta bror 20 år. Sjukt att han faktiskt är så stor. Hehe, så idag ska vi fira honom med en underbar smörgåstårta!! Fyfan va gött det ska bli, ska seriöst svälta mig själv till ikväll så jag kan äta hur mycket som helst. Ska ner mot stan med mami sen och leta upp något fint till honom, han fyller ju trots allt 20, plus att jag fyller 18 nästa år så då får han köpa något till mig.. Hähä, det gäller att tänka efter..
Tänkte starta en tävling här på bloggen, att vi ska betta hur mycket jag kommer gå upp nu över jul och januari, med tanke på idag är det födelsedag, sen jul, sen fördelsedag x2 PLUS nyår, sen födelsedag och sen ännu en födelsedag. Ja förmodligen kommer ni inte känna igen mig efter denna jul men ja.. Det är så de går! Så ni kan ju slänga en kommentar på hur många kilo ni tror att jag kommer gå upp ;) Haha, vinnaren får ära!
Ne skämt o sido.. Egentligen är det inte så roligt att skämta om att jag kommer bli fet men aja, det är väll så jag gömmer min rädsla.. ;)
Well well, undrar vad jag ska göra nu innan vi ska ner till stan.. Kanske ut o rida? Om jag hinner det vill säga, blir nog bättre att rida efteråt tror jag. Ja de blir det nog. Ska nu leka vuxen och skicka ett mejl o klaga på försenad leverans! Hehe
Isabell
Grattis bror! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0