pulka

Igår hade jag och olivia lite julbak, iofs så gjorde vi bara pepparkakor... Och jag gillar ju inte peppakakor längre.. Sjukt konstigt, men aja. Degen är god iaf! Sen övernattade jag hos andreas och idag var och mina söta vänner iväg och åkte pulka i råda. Älskar verkligen att åka pulka. Det är så roligt och spännande, gillar att testa lite galna saker. Man vet ju aldrig ifall man kommer därifrån med båda benen i behåll liksom ;) haha. Sen åkte vi till gabbe och myste, och lite senare kom mamma och hämta mig. Kom hem till gösslunda och red en stund på Nelly. Skönt att komma upp på hästryggen igen. Haha så säger jag varje gång det var ett tag sen jag red, men det är verkligen en lättnad att sätta sig i sadeln, det är så mycket som försvinner då. Alla tankar och skit. Då är det bara jag och nelly mot världen! Haha, ne. Iaf, ska plugga lite nu. Försöka lite. Så jag får bättre samvete.
Bye bye!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0