Ps

Helloiiiee!
Har nyss ätit lite av mammas underbara spaghetti och köttfärssås och sallad! Så jävla gött.. Nu gör jag ingenting i princip. Väntar på att det ska bli lite mindre kallt ute! Har en regel.. Jag rider inte när det är över -10 om det inte är kris då eller något för jag hatar kyla! Usch bland det värsta jag vet är att frysa... Fyfan.
Sitter och grejar med lite bilder i photoshop! Det är ganska roligt, åtminstonde är det tidsfördrivande! Kan det inte så bra, men tycker jag lyckades riktigt bra med en bild faktiskt. Sen har ju alla olika smak på bilder o allt men aja! Tänkte ladda upp några så ni får lite fina bilder och se på :)
Isabell
Jag och Nelly i Uddevalla i somras
Jag och Nelly för några dagar sedan =)
Jag och min fina kompis Olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0