ojojoj

Nu var det fruktansvärt länge sen jag skrev något här, och det beror väll på olika andledningar. Dels för att jag inte har orkat, och dels för att det har hänt massa bös som jag inte vill skriva om. Bara att glömma, gå vidare och släppa. Usch och fy o blä! Men! Nu är det mesta bra, livet flyter på som vanligt och det jag inte vill ha i mitt liv finns inte där. Har inte särskilt mycket kvar i skolan, vilket är jävligt gött. Har någon diskussionssak kvar men inget plugg så mitt lov har väll i princip börjat. Jag gör inte särskilt mycket i skolan iaf. Har även ridit flera gånger det senaste vilket är så gött! Red idag senast och det var roligt :) Dock känns hon lite konstig som att hon inte vill.. hoppas verkligen inte det är så. Ska nog vara med på de två sista johanträningarna innan dem slutar så får se då helt enkelt när hon är på bar mark sått säga!
Imorgon ska vi spela in mer till våran film som ska visas upp på julspexet! Ska bli så jävla roligt!!
Ha de bra!
Isabell :)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Fan vad taskig du är ditt miffo!

Mitt troll är fint :)

2010-12-07 @ 20:49:51
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0