nyåeer!

Idag är det nyår OCH min syster Nadia och min bästa vän Toves födelsedag! Så det är en riktigt speciell dag idag, grattis till er! Denna dagen är fullspäckad! Ska snart ut och rida en sväng, sen ska jag in och duscha och packa för att klockan tre är det smörgåstårta för Nadia som gäller! :) gotti gott. Så fort vi är klara med det ska jag åka in till stan för att börja göra oss iordning med sandra och olivia, hähä.. Sen så är det dags.. Klockan sju ska vi befinna oss i laiklokalen där Anna och Tove kommer vänta på oss och massa andra brudar! Ska bli svinkul, riktigt taggad :)
Igår var jag, olivia, jennifer och moa i skövde där jag hitta ett par assnygga skor som jag ska ha på mig ikväll, hittade lite andra kläder på rean också :) well well, bara att sätta igång!
Gott nytt år :)
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0