läskigt!!!

Spelade precis ett spel på sonnys dator som var svin läskigt! Seriöst asså, ett spel som är gjort endast för att göra så människor blir rädda. Min bror skrek lite förrut för att han blev så rädd, och jag vågade knappt spela i 5 minuter. Det skulle gå bra om jag inte behövde höra musiken för det är den som alltid är värst! Jag skulle klara av det enkelt utan den läskiga musiken! Men ja, nu har jag vaknat till iaf efter några minuter på det spelet. Haha, sjukt hur mesig jag är..
Missade båda bussarna idag, första med flit med andra för att det var så brutalt mycket trafik påväg till resecentrum! Köade massor bara för en liten sväng typ. Men andreas kom som räddaren i nöden :) Så nu är jag hemma. Har fått en ny tid hos tandregleringen. I januari ska jag dit så ska dom ta mått osv för att jag ska få tandställning!!!! Sjukt vad jag längtar dit. Kommer väll förmodligen se ut som ett as och ha det as ont me det kommer bli bra efteråt. När jag har mina raka tänder och ingen cptand som skulle kunna döda någon.. Hehe.
Ska nog kolla på seabiscit nu, en hästfilm.. Hihi, riktigt bra faktiskt, nu var det länge sen jag såg den så tänkte färska upp mitt minne lite. Imorgon kommer bli en lite stressad dag. Direkt efter skolan genrep inför spexet och inte långt efter det ska vi ha pragkväll i skolan, där jag och moa ska redovisa Franz. Yeah, framför 120 föräldrar... Wish me luck :)
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0