Jullov

Den 17:onde är det idag och det betyder jullov och spex! Skippade julavslutningen idag för jag kände att jag behövde vara hemma och vila inför ikväll. Det var väll ingen katastrof heller eftersom vi knappt gör någon på julavslutningen. Gött och stanna hemma var det iaf, mindre gött var det att jag inte kunde somna om. Har knappt sovit något inatt pga av min hosta och så är jag så förbannat snorig! Usch och fy, hatar att vara förkyld. Får se hur det går ikväll, förhoppningsvis blir det lite bättre iaf. Ska om en timma äta lite lunch för att sedan åka ner mot staden och fixa o bös för ikväll. Det är genrep klockan 14.30 så då ska vi vara på plats i aulan. Hoppas det blir lyckat ikväll nu :) är taggad till tusen, hehe.
Hade pragkväll igår också, var sjukt nervös till en början för att jag och moa skulle redovisa för massa föräldrar, men den släppte så fort jag kom upp på "scen". Då gick allt som en plätt, och till och med mamma sa att det var riktigt bra! Hehe, pappa var även på plats och kollade. Roligt de :) Men nu ska jag kika vidare, fixa mig lite och hitta en förbannat röd tröja. Ses!
Isabell
Det är detta sköna gänget ni kommer få se på scenen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0