ice cold

Kom väldigt nyss in ifrån stallet där jag har stått och klippt hela nelly i nästan två timmar. Fyfan säger jag bara. Det är ganska så okej roligt att klippa men inte när det är så kallt som det är idag, andledningen till varför jag väntade med att uppdatera bloggen var för att jag inte kunde skriva för jag hade så ont i mina fingrar.. Haha fy asså, men nu lever dem igen och jag kan skriva! Nelly blev fin iaf, ska ju hoppträna nästa vecka, och det skulle hon förmodligen inte klara av i all den päls som hade!
Mamma har styrelsemöte där nere, och jag är hungrig. Vågar inte riktigt smyga ner och äta under tiden dem har möte liksom, så vet inte riktigt vad jag ska göra.. Får väll svälta, dem måste ju åka någon gång, när är ju bara frågan..!
Snart är det nyår.. Blir nästan lite nervös? Ne det blir jag inte men lite orolig kanske.. Hur allt kommer sluta, har inte fixar så mycket som jag borde ha gjort, men jag har jumin anledningar. Annas present har inte kommit än heller och den beställde jag för över en vecka sen! Har mejlat dem två gånger och ringt än. Jävla äckel, vad ska vi göra om vi inte får den innan nyår? Jag beställde den liksom så långt i förväg för att vara säker på att jag skulle få hem den i tid. AS! Hoppas det löser sig, jag har ju en annan plan som anna ska få, dock när hon fyller på riktigt då.. Hehe, men hon kanske får den nu på nyår och den ritkigt presenten på hennes födelsedag, så lär det ju få bli ifall den inte kommer i tid!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0