hohoho

Nu är julen över hos familjen Svensk/Pasagic och alla extra medlemmar. Ännu en jul klar och ja, det blev inte så många paket för mig. Men jag hade ju faktiskt inte önskat mig något förutom pengar så jag är nöjd :) Maten var god och Kalle anka är alltid lika (?) rolig. Det är åtminstonde underhållande.
Nu ska jag sätta mig och kolla på film. Det har börjat blåsa riktigt mycket här ute och jag hoppades egentligen på att få åka in till stan och leka lite med mina vänner men det blir väll inget med det. Film får väll bli min underhållning under kvällen. Har snott lite nya filmer från min brors dator, grown ups och en till. Börjar nog med grown ups, den ska tydligen vara väldigt rolig!
God Jul på er allihopa!
Isabell

Kommentarer
Postat av: Nadia

Den är rolig :) :)

2010-12-24 @ 17:10:17
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0