clementiner

Jag älskar clementiner, det är så otroligt gott! Brutalt!
Har precis laddat upp lite bilder på min söta ponny Nelly på facebook nu, känner att mer än jag borde få se hennes skönhet ;) Jag blir helt varm i kroppen när jag ser bilderna, hon är så söt!
Har busat lite med Nadias katt, Nala dessutom, hon är här på besök tills imorgon eftersom nadia och johan är i kumla. Alltid lika trevligt med en till cpkatt! :)
Isabell
Sneaky katt som anfaller ovanifrån!
Du har lite motstånd nu Nadia, Nala gillar mig! ;) Hehe

Kommentarer
Postat av: nadia

åh min lilla misse! Så jävla söt :) :)



och nej, jag kommer alltid va nummer ett i hennes ögon :)

2010-12-27 @ 12:13:50
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0