urk..

sitter på mammas jobb idag igen! kan ni tänka er de, så flitiga jag har varit dessa två dagar, herregudars ja! ne men nu ska vi inte överdriva, verkligen inte. sov hos sandra inatt, vid ungeför ett kanske bestämde la vi oss för att spela tennis! ja men visst då åkte vi till östby och spela tennis, haha det var kul iaf! iaf kom hem rätt sent, somna inte förrän vid kanske halv tre, skulle dock upp vid sex påmorgonen så de var ju en tabbe vill jag lova! men men, vi kom upp 10 över 6 inte så farligt :) åt en ordentlig frukost och cyklade senare till resecentrum där jag mötte upp nadia. på bussen krångla dom dära jävla ekkliga nya korten så japp nadia fick betala för mig (a)

jag har försökt jobba så gått det går, men känner att min sömnbrist tar rätt hårt på mig idag, jag tog helt enkelt en powernapp på golvet förrut, men den behövdes, sen fortsatte jag jobba! har inte gjort så överdrivet mycket idag ändå, men lite allt!

snart ska vi ta bussen tillbaka till liedköwping och då ska jag träffa sandra osv osv =) ska bli gött, sola, bada äta :r satsar på att hinna träffa tove idag också, hon åker ju till aros cupen imorgon och kommmer inte hem förrän nästa tisdag, så yes need to meet her :D engelskan därja -.- men men ska dra mig nu!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0