sommarlov yehes!

igår var de den 12 juni och yehes det var skolavslutning! tyvärr fick jag inga bilder alls på hur jag såg ut men jag funderar på ifall therese fick några användbara bilder, det märker vi senare isf. jag kan ju erkänna att ngr tårar fälldes faktist. höhö, men det var när lärarna började hålla sitt tal och vi skulle få våra betyg. har ju trots allt slutat nian, 9c och dalängen! kommer sakna er, en del av klassen iaf! mina betyg slutade på 14 vg och 3 g, jag är nöjd, väldigt nöjd faktist. jag har höjt mig ungefär 50 poöng denna terminen så jag har kämpat väl! hehe =) men jag skulle fått ett vg till ifall nationella skulle gått bättre men men..

ngr tjejer i klassen gick ock fikade efteråt, mysigt värre, sen åkte jag med sandra och olivia till mcd och sen hem till sandra osv osv. klassfesten började iaf vid halv sju var där vid 10 i kanske, åkte in till stan och träffa sandra och tove och hela de gänget, sen gick vi in på try it för att kolla på daniel vilket vi gjorde sen drog vi vidare osv osv :)

snart ska jag till stallet med sandra, sen ska jag till stan med sandra och sen ska jag träffa daniel!
ha de!
sommarlov och grejer nu =)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0