lackkkkkkket

fint väder idag jao, riktigt fint faktist.. rätt trökigt att jag har fått vara barnvakt hela dagen, men sandra kom och joina mig :) har ridit idag också, det var fruktansvärt varmt men hon gick väldigt bra! det var midsommar i fredags något som dom flesta vet om antar jag, den firades med sandra, olivia och tove hemma hos olivia där vi keka middag och grejer, åkte vidare till toves pojkvän sandro där lite mer andra var, och drog sen till tört. inte så lyckat för att vara midsommar men  helt okej :) nästa år blire slävik säger jag bara!

nästa vecka äre massa träning och en tävling på helgen :D yehes.. sen helgen efter de är de tävling igen, love it! =)

nu skulle jag igentligen åka med sandra in till stan men ne.. min mamma ska ju vara en bloody bastard och be mig vara hemma, jävligt kul menar jag. så nu ska jag gå och lägga mig eller något. för imorgon ska jag jobba och ante mig ifall jag  itne får mina pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0