awesome

känner att min uppdatering har varit dålig nu de senaste, kommer inte ens ihåg när jag skrev sist men men här kommer helgen iaf, orkar inte skriva mer.  hähä,

fredag & lördag: fredagen satt jag bara hemma gjorde inget vad jag kommer ihåg, i lördags gick jag upp redan vi d 6 morgonen och red, jobbigt men jävligt skönt! sen vare klassfotbollen på dagen, åkte dit med mamma och mina små syskon. senare kom sandra och lite senare tove och ännu senare sandro, åkte sedan hem efter att ha bränt mina axlar och tittat på fotboll. fixade alla grejer inför söndagen.

söndag: dagen jag längtat efter jävligt länge, tävling i vara med nelly. var nervös fast ändå inte var typ nervös för att jag inte var nervös. framridningen gick piss verkligen skit dåligt, kikki var också men och tävla honr ed lätt:c också där hon fick en vägring men annars fint, hennes pojkvän carl och hans två kompisar. iaf, vi kom försent till framhoppningen jag var direkt efter kikki, och hon fick en vägring i lätt:b men de såg jätte bra ut annars! sen vare min tur, och nelly gick som en gud! så jävla duktig asså, helt sjukt. så jävla nöjd, det var ju första tävlingen efter skadan, helvete vad bra det gick.  pluset med den tävlingen var ju att jag faktist vann den tävlingen! nelly är tamigfan bäst :D

nu äre film med tove sen ikväll är det fotbollsträning
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0