and oh, the promise we adored

hepp, mådde inte bättre imorses så är nu hemma i gösslunda och snyter mig varanan minut kanske? homo på att jag inte kan hänga med till liseberg nu, kul jätte kul, ja gud vad kul vi har! hoppas verkligen jag blir frisk tills på onsdag, då är de både utklädningsbrännbollen och jakobs student som jag ska på, den får man ju inte missa, och absolut inte brännbollen.

det är bara en vecka kvar nu med klassen 9c, samtidigt som det känns så jävla bra känns det lite tråkigt nu. jag kommer säkert lipa på skolavslutningen, eller så lipar jag bara för att alla andra gör de. även fast jag inte tycker om min klass särskilt mycket så är den fan bäst ändå, dom jävla stunderna vi har haft tillsammans, haha jag skrattar bara när jag tänker på det! jag kommer nog sakna 9c ändå (a)

sommarlov snart! så jävla gött, men nu ska jag försöka hitta något att sysselsätta mig med!
langar bild på mig från modevisningen i skolan i onsdags, iza har sytt klänningen =)
peace


Kommentarer
Postat av: malin

Hellu =) Jag har inga pengar på min mobil så jag har inte kunnat svara på ditt mess! Men kom precis på att du har en blogg. Klart du får låna min vågtång! (om du hinner hämta den innan skolavslutningen) Ring mig om du ska låna den ;) Puss!

2009-06-11 @ 21:07:38
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0