long long time

jag veeeeeeet! det var år och dar sen jag sätte mig vid en dator och skrev ett inlägg. jag vet. jag vet. dumma mig! men nu är jag här och kan försöka skriva ett vädligt intressant inlägg för er som läser :)

min vecka har faktist varit helt okej, förutom att skolan är dö trist men jag kämpar på och det känns som jag har kommit in på rätt väg men jobbandet nu faktist. vilket jag tycker jag behöver en applåd för? seså va inte blyga :) men skolan är ju som den är och det kan ju dock ändras väldigt fort. jag har även börjat träna lite smått vilket jag även de är stolt över. det behöver jag ingen applåd för äään! vi får väll helt enkelt se hur länge det håller. men men man håller tummarna. ridit har jag ej gjort särskilt mycket beroende på de kalla vädret och att jag faktist inte har ngn lust direkt.. men det blir nog bättre när det blir bättre väder. hon ska ändå bara skrittas i 20 minuter nu så jag kan leda henne istället :)

idag är de fredag, och alla vet vad som brukar hända på en fredag? ja även jag vet det. och det är exakt det jag tänker göra :) ska inte dricka eller så bara ha allmänt kul och dansa. kvällen kommer spenderas med framförallt olivia och jennifer men också förhoppningsvis med många många andra :) får se vart jag hamnar när jag ska sova, antingen hos olivia eller jennifer, sen imorgon blir det en tidig morgon.

får se om jag hinner skriva lite imorgon men kan inte lova ngt :) hähä, det kommer säkerligen bli massa sånna hära stora mellanrum mellan alla inlägg men det är bara för att jag är hos mamma för det mesta, och ingen tillgång till dator där. så förlåt mig :) hehe, ska iaf börja fixa mig för kvällen dravader,
hade fint!
för det tänker jag ha :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0