låg energinivå

mondaay, again! skola som vanligt och alltihoppa.samma gamla visa. men jag har spelat biljard en massa biljard hähä, så jag lever :) kom hem ifrån skolan för cirkus en halvtimma sen och väntar på att olivia ska höra av sig.. höhö. men seg apan gör dock inte det så atte.. jag lever. ska åka hem till mamma idag, så kommer inte skriva något på ngr dagar, men jag lever. ska hem och rida och göra läxor.. och äta maat :R

igår var jag med olivia på kvällen och spelade tecken med henne sonny och oliver. Karl och martin va där också men dom fick bara kolla på :) fan vad jag inte orkar skriva skiten såjag lägger av nu.
hade så bra tills.. någon dag :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0