åså kom..

åså kom den dära lördag kvällen vi alla väntade på :) började med att åka hem till olivia och fixa oss där, vid åtta tiden körde jakob (olivias bror) oss till anton, jag kan väll inte säga annat än att det var kul, roligt folk osv. bra musik! dansade räääva av oss allihopa :) prima skinka jappjapp! sen mot kvällens slut kom jakob och johan för att hämta oss, i två bilar så jag gjorde johan sällskap. hähä. körde vi runt i staden vi allihopa släppte av halv sverige och sen bar de av mot tofta. jo klockan var ungefär 4 när jag kom hem kankse. haha, fyfan, men jag sätte på desperate housewives och somnade till slut till de :)

jag gick fan upp tidigt idag, för att fixa disken och allt. råkade til och med tappa en tallrik så den gick sönder, hehe my bad! men det är okej, vi har proppat med tallrikar. hähä. sen vid typ halv tio kom mamma och hämtade mig och sonny ör att vi skulle hänga med till elisabeth hultgren där sillen och gabi skulle hoppa. haha, jag och sonny hade juu kul vill jag lova. jag satt fan och grät XD hahaha, ahh magdalena är min nya idol :)! sen bar de av mot reality och nu sitter jag här, ska nog snart sticka och panta burkar :R måste hämta mina grejer hos olivia också. menmen, det fixar jag vettu!
så :)
skriver säkert mera sedan :: och för den som har dålig balans, dansa inte i en soffa där ena benet är sönder :
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0