24/1

dålig fantasi, i knooow.

vet ni vad det är för dag i dag? jo den 24/1 och med bokstäver lördag! :) och vi alla vet vad de innebär. lång sovmorgon, även fast jag inte sov så länge, ut och rida, äta och fixa :) dansa och tjöta! blir nog en kanonkväll förhoppningsvis. måste bara börja planera lite nu.. smida lite planer. hehe

igår, var det lan! japp tänk för att jag var på lan. inte varje dag det händer, nej nej. men det var trevligt faktist :) dom som var där och lana är ett härligt gäng så man överlever, började inte vandra hemmåt förrän vid 2 någongång tror ja. och då kan jag ju säga att det blåste som hejsan där ute! och det var kallt. och det blev dessutom värsta jävla dramat, herrejävlar. men det skriver no more om nu :) för nu ska jag berätta vad jag funderade ut igår!

IGÅR! när jag var på väg hem ifrån folkan.. dumma dumma isabell. tänkte jag ju såklart alldeles för mkt. i början var de så att jag visste vad jag ville göra med mitt liv, jag tyckte jag hade valt ett bra val att välja samhäll/samhäll, och jag visste vems namn min känslor ringlade om. jag visste dessutom att jag vill och alltid kommer vilja rida och ha en häst. och så visste jag också vad jag skulle göra när jag kom hem till pappa. och det var att jag skulle sätta mig vid tonys dator och blogga. jag kan ju berätta för er att det gick åt fanders! till slut började jag fackla om jag ville rida mer osv, sen kändes mitt val till gymnasiet som det dummaste valen i världshistorien. kändes den dära jävla killen korkad, och ååååååh! jävlar,och sen när jag kom hem till pappa, vad hände då? jo tony hade ju självklart tagit med sin jävla dator till johan för att lana! JAA!

det låter säkert helt korkat, men det var fan jobbigt att både gå och tänka så mkt på samma gång. shiet, men idag är alla bekymmer borta, jag vet precis vad jag vill :) och det är att åka ut till stallet och rida sen för att komma hem och bli skit snygg och sen för att ha en suveräään kväll. tack och hej för mig!
skriver nog mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0