23/1

fredag idag, skola som vanligt jappjapp. vaknade ungefär halv åtta idag så jag hann varken sminka mig eller kollla mig i spegeln för mamma min stog redan utanför och väntade på mig. så jag såg ut idag, kan nog bara beskrivas med ett ord.sleten :) haha men jaja, det är så de kan gå när inte haspen är på. sen efter sista lektionen som var gympa, drog jag mig tillsammans med kikki till stallt där vi mest satt och tjöta. pluggade lite, emn inte mkt alls.. drog hem till pappa,och sätte på desprate housewives, bästa som finns. dejtae senare duschjen osv, tog bussen till malin och har suttit där och haft en trevlig stund med folk :) hähä, bestämde mig sen för att träffa kim och de gjorde jag och nu är jag här. ovanför folkan, där folk lanar, bland annat, kim, bratt, alex, flat och så vidare! men men jag har de trevlig, sitter på milos computer när han är uteoch  har sig. skulle igentligen vart med olivia och jennifer ikvällen men att bränna skivor har tagit väldigt lång tid så det blev inget emd det.

imorgon äre lördag, och jag med massa andra vet vad som står på våra onda planer!  och vi taggar helt galet!
hade fint!
puss isabell :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh yeah! måste säga att det är en mkt härlig bild! ;D

2009-01-24 @ 15:08:46
Postat av: kim

det var lan, och du älskade det!

2009-01-24 @ 15:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0