vårdcentralen

sitter här igen, hos syster :) kom precis hit efter ha vart i skolan och studat. kom en halvtimme försent idag för at jag såg fel på bussarna -_- inte så kul. men min lärare älskar mig så han skratta bara. nadia gick precis upp så sen ska vi mot staden, vandra eller fordon. det märker man. hon äter iaf frukost nu. funderar på att joina henne å keka lite men tror jag skippar de, är inte så hungrig.

snart blire vårdcentralen för mitt knä och min lill tå. sen blir olivia och allt eftersom stallet :) rida å greja i stallet. sen hem och antagligen sova, sviiiin trött. och fan vad alla har börjat få körtelfeber. det måste uppfinnas kondom för kyssar å skit också. jag hade det förra året, och det var ingen höjdare! :S well well, ska kika lite på alla andra sidor nu :)

bye'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0