so sick of love longs

sjuka isabell vid tagentbordet (Y)! great. sajk... halsen blir bara värre och värre, och mitt knä värker mer än någonsin. tydligen för att det börjar läka.. men det gör ont! ajja det blir ju bra sedan iaf. hostan blire även den värre, och jag får inte gympa .. och igentligen inte rida.. men det gör jag ändå, klarar mig inte riktigt ifrån den dära hästen för  länge :S skolan idag var lite intressant vill jag lova.. hmmss

imorgon blire nog staden med folivia :) nya jeans here i come! eftersom att mina älsklings jeans är trasiga! :'o fifan.

palaaaaalalallalaaaaaaaaaaaa, åh orkar inte. vet att du är förvirrad med låt mig inte tro på ngt för att sedan för förstöra det. jag lovar jag förstår dig. lite för mkt ibland. det är därför jag inte vågar be dig om ngt. sak samma. detta är slutet. och fortfarande. ingen frågade dig!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Åhh vilka sexiga ben i bakgrunden ;)

2008-09-15 @ 20:56:17
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0