so give me one good reason

kom hem från att ha spenderat min kväll med sarah :). mycket trevlig människa det dära. haha, jesus maria. imorgon blire till att städa och rida :) och snart äre sängen ;P

jag skulle vilja vara den som orkar vänta. den som vågar ge allt tid. den som verkligen skulle kunna klara av de för någon speciell. men det är jag inte, jag klarar inte av att gå runt hela dagen och tänka... jag kanske träffar honom ikv. kanske? hmm öh nej lutar det nog eh jao. nu har ja klarat av ännu en dag, men fan vad jobbigt allt blir. i min mening känns det som att jag har gjort mycket redan nu för att försöka klara av detta. men kanske inte i andras mening. well well, jag lever.

och du, moget.


pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0