MOGET VÄDER!

har dåligt samvete för att vädret är bajs och att tonys dator just nu stängde av sig och jag vet inte koden till wow :S. fast jag gjorde inget, den bara gjorde så.. nej men jag har faktist dåligt samvete för att jag antagligen inte kommer åka ut till stallet idag. vilket jag måste. fast jag vet själv att om jag åker ut och det spöregnar kommer jag ändå inte rida. så jag stannar hemma och pluggar idag tror jag. får bli så helt enkelt och så får jag rida varenda dag resten av vecka.

sitter vid datorn och lyssnar på blink. ett rackarns bra band det dära. snart kommer sarah förbi, o då ska vi sitta och snacka lite med kanske en kopp te? lite skvaller alltså. men nej nu får jag väll kolla lite på so böckerna innan hon kommer förbi :)

puss isabell

Kommentarer
Postat av: kim

te är äckligt. snacka över ett glas cola istället. puss

2008-09-30 @ 16:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0